Katsastuksesta tuli auto mikä oli hylätty viallisen alatukivarren takia. Wolkkarissa oli ilmeisesti alatukivarren laakeroisti rikki.![]() |
| Tukivarren
vaihto on helppoa. Ensin otetaan rengas irti, sitten irroitetaan
pultit rungosta, joilla tukivarsi on kiinni. Sitten vetoakseli irti
renkaan päästä sekä kolmas tukivarren pultti jousen alapuolelta. |
![]() |
| Uuden ja vanhan tukivarren ero |
![]() |
| Tässä kuvassa nähdään että laakerointi eli kumi mikä joustaa kiinnityskohdassa, on lähtenyt irti ja sitä kautta vähän vaurioitunut |
![]() |
| Uusi tukivarsi ja uusi laakerointi |
![]() |
| Kiinnitettiin uusi tukivarsi kaikilla pulteilla kiinni ja lopuksi koeajolla varmistettiin että kaikki on kunnossa. Auto toimi hienosti ja auto tulee menemään katsastuksesta nyt läpi |





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti