Katsastuksesta tuli auto mikä oli hylätty viallisen alatukivarren takia. Wolkkarissa oli ilmeisesti alatukivarren laakeroisti rikki. |
Tukivarren
vaihto on helppoa. Ensin otetaan rengas irti, sitten irroitetaan
pultit rungosta, joilla tukivarsi on kiinni. Sitten vetoakseli irti
renkaan päästä sekä kolmas tukivarren pultti jousen alapuolelta. |
Uuden ja vanhan tukivarren ero |
Tässä kuvassa nähdään että laakerointi eli kumi mikä joustaa kiinnityskohdassa, on lähtenyt irti ja sitä kautta vähän vaurioitunut |
Uusi tukivarsi ja uusi laakerointi |
Kiinnitettiin uusi tukivarsi kaikilla pulteilla kiinni ja lopuksi koeajolla varmistettiin että kaikki on kunnossa. Auto toimi hienosti ja auto tulee menemään katsastuksesta nyt läpi |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti